MARIJ SALA - Oprichtster & SALA

Nadat ik in 1998 mijn studie psychologie afrondde ben ik gestart binnen de werving en selectie. De interactie met kandidaten en opdrachtgevers, het kijken naar een eventuele match van talenten en persoonlijkheden maakten mij enthousiast voor dit vak. Toch was ik nieuwsgierig naar de meer zakelijke en commerciële dienstverlening en maakte ik een overstap naar de Telecom en ICT. Deze servicegerichte en commerciële omgeving maakte dat de eigenschappen, klantoriëntatie, resultaatgerichtheid, doelen bereiken, klant interacties, communicatielijnen, denken in oplossingen en mogelijkheden goed tot z’n recht kwamen.

Na een aantal zware tegenslagen met langdurige revalidatieprocessen, heb ik persoonlijk ondervonden hoe het is om met een nieuwe situatie om te leren gaan. Ook hebben grenzen stellen en denken in mogelijkheden me extra betrokken en enthousiast gemaakt voor het volgen van een opleiding tot beroepscoach en master Veranderkunde. Mijn resultaatgerichtheid en vakkundig maatwerk waarbij inzichten uit de psychologie, werving en selectie en uit de commerciële dienstverlening worden gecombineerd met situaties uit de praktijk. Door praktische ervaring te koppelen aan mijn kennis en talenten ben ik in staat mijn diensten aan te bieden. Personen die ik heb mogen coachen beschrijven mij als, oprecht, betrokken, empatisch, professioneel en resultaatgericht. Deze eigenschappen zijn bepalend voor mijn werkwijze .

WERKWIJZE

Ik heb een energieke en met een toegankelijke, mensgerichte en verbindende aanpak. Ik combineer een sterke intuïtie met een scherpe analyse. Ik communiceer gemakkelijk, direct en helder. Ik handel resultaatgerichte ontwikkelaar vanuit respect en verbinding. Met deze kwaliteiten kom ik snel tot de kern.

Scroll naar boven