ONZE WERKWIJZE

Open en charismatisch professional, adviseur pur sang. Typerend aan onze werkwijze is de scherpe blik, het stellen van doortastende vragen, het opstarten van de juiste dialoog, het creeren van nieuwe inzichten en komen tot praktische oplissingen.

 

& SALA: Verbindend & enthousiasmerend

WAT DOEN WIJ?

Leadership development
Change management
Interim management
Executive coaching
Team development
Culture change

VOOR WIE?

Organisaties

Wij zijn thuis in het bedrijfsleven, de zakelijke en financiële dienstvetlening, de ICT én zorg en welzijn.

VERANDERMANAGEMENT

& Sala advies heeft een voorliefde voor het veranderproces. Cultuurverandering, reorganisatie, fusie, herstructurering. Veranderingen zijn noodzakelijk voor het succes en voortbestaan van uw organisatie. De verantwoordelijkheid voor het begeleiden van deze vaak complexe veranderprojecten ligt bij de leidinggevenden. Zij worden tijdens dergelijke projecten regelmatig geconfronteerd met uiteenlopende valkuilen en obstakels. Hierdoor is er bij leidinggevenden behoefte aan gerichte hulp en begeleiding.

ORGANISATIEDIAGNOSE

Behaalt uw organisatie steeds lagere resultaten of is er een onverklaarbare hoge uitstroom of hoog ziekteverzuim en of zijn er in de organisatie veel conflicten of zijn er veranderingen op komst die gevolgen hebben voor uw organisatie’? 

Dit zijn onderwerpen om eens kritisch naar het functioneren van uw organisatie en haar omgeving te kijken. Door middel van een beknopte organisatiediagnose worden de oorzaken in beeld gebracht van het disfunctioneren en/of worden de gevolgen in beeld gebracht van mogelijke veranderingen in de toekomst van een organisatie. De uitkomsten van het diagnoseproces zijn het begin van het eigenlijke veranderingsproces.

VERANDERAANPAK

 

Eenvoud, daadkracht & oplossingsgericht
Het gaat om actie en van het begin af aan dichtbij gebruiker en klant blijven. & Sala gaat resultaatgericht aan de gang en bouwt voort op de oplossingen die al (latent) bestaan in de organisatie.

Gedrag en interactie belangrijker
De ‘zachte’ kant van de organisaties krijgt aandacht. Gedrag en interactie tussen (groepen) mensen tot en met klant en leverancier, bepalen in grote mate het succes van een verandering.

Verandering als constante
Verandering wordt steeds meer gezien als een constante en daarmee als een normaal onderdeel van de bedrijfsvoering.

Scroll naar boven